Alla inlägg under september 2013

Av Nelly Wiklander - 21 september 2013 15:25

                  Nezzy Dissar! :(

               *Stressiga Morgornar.

              *Vätskebrist.

             *Slaskiga gator.

            *Sträva sminkborstar.

           *Noppiga tights.

          *Kakiga foundations och consealers.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Stressiga morgornar är riktigt jobbigt när man inte orkar kliva kliva upp ur den sköna varma sängen.. Det dissar jag!


Vätskebrist är så himmla jobbigt när man är ute och joggar/springer/är ute mm .. Vätskebrist ger jag en stor DISS!


Slakiga gator är riktigt slaskiga och äckliga. Man bara ser att snön ligger över den grusiga gatan ... Det ger jag också en stor diss!


Sträva sminkborstar är inte kul kan man säga! Man har köpt en ny borste som SER bra ut men när man har köpt den slängt bort kittot och öppnat förpackningen så böjar man att rysa när man börjar att dra den i ansiktet ... Diss diss DISS säger jag bara!


Noppiga tights är riktit obehagligt. Det ser inte så snyggt ut heller .. Och när man tvättar dom så blir dom ara ännu noppigare .. Det ger jag soklart en diss!


Kakiga fountations och consealers är det värsta som finns!

Man måste trycka riktigt hårt för att få bort smulorna och sen märker man att man är alldedes röd i ansiktet! Det blir lätt en diss!

                                 

Av Nelly Wiklander - 7 september 2013 12:34

Hejj på er alla läsare!

Jo i detta inlägg tänkte jag att jag skulle tipsa er om affärer! :)

Om ni kns letar efter ett bronzer och ni vet nt i villken affär ni ska kolla i så

ska jag tipsa er :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Om du letar efter ett bronzer så ska du leta på Ginatricot! :)

Köp då från deras efna märke. Deras bronzer är jättebra de syns men

inte för mycket och det är en jättefin färg desutom är den riktigt billigt!

Så letar du efter ett bra och billigt bronzer?

Gå in på Ginatricot :)


Letar du efter billigt och bra smink? Gå då in på Åhlens. Där jag bor så är

det ALLTID små rea lådor där det finns roll on ögonskuggor för 20 kr.

Läppglans och nagellack frpn Maybelinne new york och isadora depend m.m

Så Åhlens mina vänner! :)


Letar du efter den perfekta body buttern? The body shop mina vänner! Ni känner igen body shop och där finns de bästa body butterna kubikiborstarna lipp buttren och mke mer! The body shop finns nt på så många ställen men det finns iaf.


Nu blev detta inlägg väldigt kort men det här får bli del 1 :)

Kram! <3

Presentation


På Denna Blogg Så Får Du Shönhetstips Du Får Se Videos,Hissar Och Dissar,Nageltortorials,Ja Allt Som Handlar Om Mode/Smink.
Instagram: nezzy0_0
Skype: nellan1234

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Villken video ska jag göra och lägga ut på bloggen? ♥ :)
 Min Dusch Rutin♥
 Mitt Sminkbord♥
 En Room Tour♥
 Hissar Och Dissar Mina Mascaror♥
 Colour Of The Rainbow Tag♥
 Frågestund♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards