Direktlänk till inlägg 12 augusti 2013

♥Tips♥

Av Nelly Wiklander - 12 augusti 2013 07:49

Hejj på er!♥ I detta inlägg så tänkte jag tipsa er om mascaror, body butters, krämer, läppbalsam, nagellack också vidare :)

**************************************************
*******

Mascaror:


 

Denna mascara är från

Maybelinne New York.

Den är så sjukt bra!

Den separerar fransarna

grymt bra och get

så sjukt mycket volym!

Detta är en mascara

som jag värkligen

rekomenderar!


 

Denna mascara är från

Loreal Paris. Detta är

som sagt en dubbel

mascara med primer

och själva mascaran då.

Denna mascara ger fett

mycket volym och jag

bara älskar den!


 

Denna mascara är också

från Loreal Paris. Ni kanske

känner igen Volume Million

Lashes? Men denna heter

Volume Million Lashes Excess.

Denna mascara rekomenderar jag

värkligen! Denna separerar fransarna

så sjukt bra! Den ger jätte mycket färg

och man får så mycket volym av den!


Nagellack:


 

Dessa nagellacken

från Depend är så

himmla fina och

speciellt på naglarna.

Dessa 2 rekomenderar

jag!


 

Detta nagellacket är

från O.P.I Det är

ett väldigt dyrt

nagellacks märke men

O.P.Is nagellack håller

läge och deras nagellack

är jättefina och det r

värkligen denna persiko-

rosa färg.



 

Detta nagellacket från

IsaDora är ett jättefint

sugarcrush nagellack.

IsaDoras nagellack torkar

jättesnabbt och håller jätte-

länge.


Ansiktsmasker:


  

Denna ansiktsmask är

från H&M och det är

då H&Ms egna märke.

Denna doftar coconut water

och den doftar så otroligt gott

och den är lätt att tvätta av.


Denna ansiktsmask är

från Montagne Jeunesse.

Denna heter White Chocolate

och doftar så himmla gott.

Den torkar vldigt snabbt ochär lätt

att tvätta av.


 

Denna är också från

Montagne Jeunesse.

Denna heter Chocolate.

Och denna luktar värkligen

choklad och den är samma

som White Chocolate, den är

lätt att tvätta bort och den

torkar snabbt.

**************************************************
*********************************

Men det var detta inlägg. Jag kommer fortsätta att tipsa er om produkter/smink.

 Kramizzar♥






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nelly Wiklander - 6 oktober 2013 21:48

Detta inlägg ska bara handla om min allra bästa vän Alva!♥ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hon och jag har en blogg tillsammans som heter NezzyAlvis.bloggplatsen.se. Vi är inte inne på den så ofta men vi ska försöka att va...

Av Nelly Wiklander - 6 oktober 2013 21:42

Hejsan på er♥Ni kanske ser att jag har gjort en ny header? :) Ja men det har jag gjort ialafall♥ Den är inte så snygg men jag har den tills vidare .. Komentera tips på några snygga headrar om ni vill att jag ska ha♥Komenter...

Av Nelly Wiklander - 21 september 2013 15:25

                  Nezzy Dissar! :(                *Stressiga Morgornar.               *Vätskebrist.              *Slaskiga gator.             *Sträva sminkborstar.            *Noppiga tights.           *Kakiga foundations och consealers. ...

Av Nelly Wiklander - 7 september 2013 12:34

Hejj på er alla läsare! Jo i detta inlägg tänkte jag att jag skulle tipsa er om affärer! :) Om ni kns letar efter ett bronzer och ni vet nt i villken affär ni ska kolla i så ska jag tipsa er :) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~...

Av Nelly Wiklander - 23 augusti 2013 21:06

Hejj på er!♥ Jo för det första vill jag säga förlåt för att jag inte har gjortskapat något inlägg .. ♥ Men det är för att nu har ju skolan börjat och så .. Och då har man annat att tänkta på än att blogga♥ Men nu ska jag FÖ...

Presentation


På Denna Blogg Så Får Du Shönhetstips Du Får Se Videos,Hissar Och Dissar,Nageltortorials,Ja Allt Som Handlar Om Mode/Smink.
Instagram: nezzy0_0
Skype: nellan1234

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Villken video ska jag göra och lägga ut på bloggen? ♥ :)
 Min Dusch Rutin♥
 Mitt Sminkbord♥
 En Room Tour♥
 Hissar Och Dissar Mina Mascaror♥
 Colour Of The Rainbow Tag♥
 Frågestund♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards