Direktlänk till inlägg 10 augusti 2013

♥Shopping♥

Av Nelly Wiklander - 10 augusti 2013 20:07

Hejj hejj♥ Idag har jag varit på stan med två kompisar. Vi hade en grym dag tillsammans♥
Här kommer några bilder på sakerna jag köpte♥ :)

 

En body lotion från Lindex.

14,50 kostade den♥
  

En ansiktsmask från H&M.

Som luktar Raspberry Smoothie.

19,50 kostade den♥

 

2 ansiktsmasker från Montagne

Jeunesse. 1 doftar Fruit Smoothie

och den andra doftade

Crystal Masque. Den ena kostade

10 kronor och den andra kostade

20 kronor♥ Från Lindex och Dollar

Store♥

 

Och sisst men inte minst en Consealer

från Kubiss. Det är min första Consealer ..

Den kostade 20 kronor på Dollar Store♥


Jag köpte också en till ansiktsmask som

hette White Chocolate men den använde

jag när jag var hemma hoss min kompis♥

Men det var lite om min lördag och jag hoppas

att ni har haft det lika kul som har haft det

idag♥ :)

♥Kram♥


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nelly Wiklander - 6 oktober 2013 21:48

Detta inlägg ska bara handla om min allra bästa vän Alva!♥ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hon och jag har en blogg tillsammans som heter NezzyAlvis.bloggplatsen.se. Vi är inte inne på den så ofta men vi ska försöka att va...

Av Nelly Wiklander - 6 oktober 2013 21:42

Hejsan på er♥Ni kanske ser att jag har gjort en ny header? :) Ja men det har jag gjort ialafall♥ Den är inte så snygg men jag har den tills vidare .. Komentera tips på några snygga headrar om ni vill att jag ska ha♥Komenter...

Av Nelly Wiklander - 21 september 2013 15:25

                  Nezzy Dissar! :(                *Stressiga Morgornar.               *Vätskebrist.              *Slaskiga gator.             *Sträva sminkborstar.            *Noppiga tights.           *Kakiga foundations och consealers. ...

Av Nelly Wiklander - 7 september 2013 12:34

Hejj på er alla läsare! Jo i detta inlägg tänkte jag att jag skulle tipsa er om affärer! :) Om ni kns letar efter ett bronzer och ni vet nt i villken affär ni ska kolla i så ska jag tipsa er :) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~...

Av Nelly Wiklander - 23 augusti 2013 21:06

Hejj på er!♥ Jo för det första vill jag säga förlåt för att jag inte har gjortskapat något inlägg .. ♥ Men det är för att nu har ju skolan börjat och så .. Och då har man annat att tänkta på än att blogga♥ Men nu ska jag FÖ...

Presentation


På Denna Blogg Så Får Du Shönhetstips Du Får Se Videos,Hissar Och Dissar,Nageltortorials,Ja Allt Som Handlar Om Mode/Smink.
Instagram: nezzy0_0
Skype: nellan1234

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Villken video ska jag göra och lägga ut på bloggen? ♥ :)
 Min Dusch Rutin♥
 Mitt Sminkbord♥
 En Room Tour♥
 Hissar Och Dissar Mina Mascaror♥
 Colour Of The Rainbow Tag♥
 Frågestund♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards