Alla inlägg under augusti 2013

Av Nelly Wiklander - 23 augusti 2013 21:06

Hejj på er!♥

Jo för det första vill jag säga förlåt för att jag inte har gjortskapat något inlägg .. ♥

Men det är för att nu har ju skolan börjat och så .. Och då har man annat att tänkta på än att blogga♥

Men nu ska jag FÖRSÖKA att göra så många inlägg som möjligt♥

Och för det andra så har min pojkvän gjort slut .. <//3 :''c

Mmm .. ♥

Men aja det händer alla .. ♥

************************

Ville bara säga det♥

Och snart kommer det fler modetips och shönhetsråd♥

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

♥~Kramizzar~♥

Av Nelly Wiklander - 15 augusti 2013 12:47

Min första video ble en liten haul♥

Skriv i komentarerna vad ni vill se

i nästa video♥ :)


♥Kramizzar♥


Av Nelly Wiklander - 14 augusti 2013 14:29

1. Jag är 11 år♥

2. Jag har en kille♥

3. Han är 1 år äldre än mig♥

4. Jag har skilda föräldrar♥

5. Jag har något som kallas tix♥

6. Jag heter Nelly irl♥

7. Jag shoppar typ 3 gånger i veckan♥

8. Jag älskar att blogga♥

9. Jag får vad jag vill av min underbara mormor♥

10. Jag har dipp day i mitt hår♥

11. Jag har färgat mitt hår♥

12. Min mamma är frisör♥

13. Jag åker vad som helst på ett tivoli, jag menar verkligen vad som helst♥

14. Jag är galen i shopping♥

15. Min garderob ser ut som ett bombnedslag...♥

16. Jag har aldrig brytit ett ben i min kropp♥

17. Jag spelar fotboll, innebandy, också dansar jag hiphop och showdance♥

18. Jag är galen i One Direction♥

19. Jag har varit mobbad från 2:an till 3:an♥

20. Jag och min kompis har en blogg som heter NezzyAlvis.bloggplatsen.se

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Det var 20 saker ni kanske inte visste om mig♥ :D

Hoppas att ni tyckte att detta inlägg var kul att läsa♥ :)

*****************************************

♥Kramizzar♥


Av Nelly Wiklander - 14 augusti 2013 14:14

Hejj på er alla läsare♥

Jo nu tänkte jag visa er en grej som jag fick av min mormor idag♥ :)

Och denna sak har Alvis min kompis som jag har en blogg med.

Om ni vill läsa våran blogg så gå in på NezzyAlvis.bloggplatsen.se.

Men iallafall så har hon denna sak och ända sen jag såg hon använda den så

tänkte jag: Men den måste jag ha!♥

Så idag var jag och mormor på Ica Maxi och handlade lite.

Och då tänkte jag att jag skulle visa henne den dära saken för henne

för att jag skulle önska mig den i julklapp♥

Och då visade jag henne den och då sa hon: Men då köper vi den♥ :D

Och då blev jag jätteglad så tack mormor♥ :)

 

Det var då denna sak jag fick♥

Det är en kräm från Nivea som heter Soft♥

Den är för ansiktet kroppen och händerna♥

Den tänker jag använda före jag sminkar mig

och på ansiktet efter duchen♥ För att jag blir lätt

torr i ansiktet efter jag duchat♥

**************************

Denna rekomenderar jag värkligen den återfuktar

grymt bra och den luktar desutom väldigt gott tycker

iallafall jag♥ :)

*****************

Den är desutom billig♥

Denna tuben kostar 28, 90 på Ica Maxi.

Det finns i en burk också och den kostar 31,00♥

Så köp denna produkt ni kommer inte att ångra er♥ ;D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Det var detta inlägg och glöm inte att jag har en omröstning på

gång♥


♥Kramizzar♥

Av Nelly Wiklander - 13 augusti 2013 12:54

 Hejj på er♥

Jo nu tänkte jag berätta vad som hände i morse ..

Jo jag min kille hans kompis och min bästis hade bestämt att vi skulle gå ner till Ica Maxi och sedan skulle vi gå hem till mig. Och då skulle min bästis komma till mig klockan 12. Men hon kom alldrig .. :(

Så jag fick ställa in träffen .. :(

Men sen skrev min kille till mig att hon var på Ica Maxi med en annan kompis eller sin kusin jag vet inte ..

Och då blev jag ju då jätteledsen som ni kanske förstår ..

Jag hade desutom påminnt henne kvällen innan att hon inte skulle glömma bort att vi skulle mötas på Ica Maxi och så .. Och då skrev hon nej då! :(

Fattar ni varför jag blev ledsen .. :(

**************************************************
******

Kramizzar ♥ :(

Av Nelly Wiklander - 12 augusti 2013 20:54

Hejj på er♥

Nu tänkte jag berätta om morgondagens inlägg♥ :)
Jo imorgon tänkte jag kanske göra en video men jag har så

många förslag och ideer så jag tänkte att ni skulle välja! ♥ :D

Så jag kommer att göra en omröstning♥

Men iallafall .. Imorgon tänkte jag också göra en sminkning som

jag tänkte ta lite bilder på och sedan lägga ut bilderna på bloggen :) ♥

**************************************************
***********

Nu kommer omröstningen♥ :)


Kramizzar♥

Av Nelly Wiklander - 12 augusti 2013 09:10

Nää nu vet jag inte vad jag ska tro .. Ska det bli fint väder eller ska det vara ett jäkligt trist väder?

Jag vill ha svar .. NUU!

Jag måste ha svar ifall jag ska åka och shoppa lite eller inte ..♥

Hur ser erat väder ut just nu där du bor? Är det soligt, molnit, regnigt eller är det kanske en stor regnbåge där du bor just nu? :) ♥ Skriv i komentarerna♥♥♥ :)

Just nu är det dimmit hos mig men det är som en liten spricka bland dimman där det skiner fram lite lite sol♥ :)

Tror inte att det blir någon shopping idag ..♥ :''c

Men det gör inget!♥ Jag kan ju sitta vid bloggen istället, också har jag ju alla mina underbara vänner i närheten av mig♥ :)


Kramizzar♥

Av Nelly Wiklander - 12 augusti 2013 08:50

Hejj på er!♥ För ungefär 5 minuter sedan så spö regnade det ute. Och när jag menar spö regnar så menar jag värkligen SPÖ regnar! Det vara öste ner! :o

Men iallafall så tänkte jag berätta att jag kommer blogga oftare nue. Förut när ingen läste min blogg och så då hade jag faktiskt planera att sluta blogga .. Men det var förut det! :D Nu tänker jag bloggare allt oftare och oftare! ♥ Jag kanske kommer att göra.. 2-3 inlägg om dagen eller nått jg vet inte :)♥ Men jag komer iallafall att blogga oftare och det är helt säkert♥ Föresten! Jag och min kompis Alva ska skapa en blogg tillsammans!♥ :D

Jag vet inte om vi kommer ha bloggen på soclog eller här på bloggplatsen .. Men jag hoppas på bloggplatsen så att ni också kan läsa våran blogg♥ :)


Kramizzar♥

Presentation


På Denna Blogg Så Får Du Shönhetstips Du Får Se Videos,Hissar Och Dissar,Nageltortorials,Ja Allt Som Handlar Om Mode/Smink.
Instagram: nezzy0_0
Skype: nellan1234

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Villken video ska jag göra och lägga ut på bloggen? ♥ :)
 Min Dusch Rutin♥
 Mitt Sminkbord♥
 En Room Tour♥
 Hissar Och Dissar Mina Mascaror♥
 Colour Of The Rainbow Tag♥
 Frågestund♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards