Alla inlägg under juli 2013

Av Nelly Wiklander - 9 juli 2013 19:49

Hej alla bloggare! Ni kanske undrar vem jag BeutifulNezzy är? Jag det ska ni få veta nu!

Mitt bloggnamn är ju då BeutifulNezzy men på riktigt heter jag Nelly. Ja som ni kanske förstår så bor jag i Sverige men jag vill inte säga vart. På fritiden så spelar jag innebandy fotboll och dansar hiphop och showdance. Jag har 2 hundar hos min pappa. 2 grand danioser, som är världens största hundras.

 

Detta är en av mina hundar.

Han heter Nizze och den

andra heter Ozzy och

Ozzy är en valp♥


En annan sak om mig så är det att jag älskar smink! Och när jag säger älskar så menar jag verkligen älskar! Det finns så många färger och olika nyanser och så. Så jag är en smink nörd ..

Ja det var litegrand om mig, ha det så gött och jag hoppas att ni fortsätter att läsa min blogg♥


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


På Denna Blogg Så Får Du Shönhetstips Du Får Se Videos,Hissar Och Dissar,Nageltortorials,Ja Allt Som Handlar Om Mode/Smink.
Instagram: nezzy0_0
Skype: nellan1234

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Villken video ska jag göra och lägga ut på bloggen? ♥ :)
 Min Dusch Rutin♥
 Mitt Sminkbord♥
 En Room Tour♥
 Hissar Och Dissar Mina Mascaror♥
 Colour Of The Rainbow Tag♥
 Frågestund♥

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards